Aplikacja do raportowania postępu prac terenowych

Dla przedsiębiorstwa zajmującego się produkcją ram
do banerów reklamowych oraz instalacją banerów
stworzyliśmy dedykowaną wtyczkę do WordPressa
do monitorowania podstępu prac montażowych ekip pracowników.

Podstawowe informacje o projekcie

Klient

Producent ram do banerów reklamowych

Branża

Reklama indoor / outdoor

Wykonane usługi

Development, optymalizacja, utrzymanie, rozwój kompleksowo

Rodzaj wdrożenia

Wtyczka do WordPressa dedykowana

Opis zlecenia

Klient posiada firmę zajmującą się produkcją ram wielkoformatowych i dystrybucją reklam na terenie całej Polski. Obsługuje największe sieci handlowe w kraju.

Grupy pracowników każdego dnia pokonują setki kilometrów, aby wymienić banery reklamowe na nowe. W związku z tym, że większość z nich zawiera świeże oferty promocyjne - czas jest tutaj kluczowy.

Managerzy takich operacji i klienci musieli wcześniej sprawdzać telefonicznie na jakim etapie jest postęp prac. Każdy z nich musiał codziennie wykonać kilkadziesiąt rozmów z każdą z grup pracowników terenowych - co stanowiło problem.
Baner reklamowy
Billboard reklamowy
Wspólnie udało nam się ustalić rozwiązanie, a w związku z wieloletnim przywiązaniem klienta do WordPressa zdecydował, że aplikacja będzie wtyczką do istniejącego już serwisu.

Wtyczka przypomina system CRM i jest dostosowana w 100% do potrzeb klienta. Każdy kierownik grupy terenowej może określić jednym kliknięciem za pomocą smartfona etap przebiegu wymiany banerów, a powiadomienia o postępach otrzymuje klient i manager. Wszystko jest raportowane i zapisywane w bazie danych WordPressa. Nikt nie musi już dzwonić i wielokrotnie pytać o postęp zlecenia.

Osoby zaangażowane w projekt to m.in.: koordynator projektu, architekt aplikacji, programiści front-end i back-end, tester aplikacji, osoba od optymalizacji i administrator serwera.

Część wykonanych prac

w ramach projektu:

  • wypracowanie wspólnie z klientem specyfikacji wtyczki oraz strategii jej działania
  • stworzenie nowych customowych ról użytkowników z odpowiednimi rolami i dostępnością do poszczególnych usług
  • dodanie możliwości logowania się tylko dla określonych grup pracowniczych
  • stworzenie systemu automatycznego logowania dla pracowników
  • przebudowa biblioteki mediów WP - dodanie opcji układania w foldery zdjęć z realizacji dla poszczególnych ekip montażowych
  • wykonanie panelu zarządzania zleceniami wraz z zaawansowanym kalendarzem i systemem grupowania zleceń wg przebiegu trasy
  • przeprowadzenie integracji z zewnętrznymi API map, pozwalającymi pokazywać w trybie online położenie konkretnych ekip pracowników
  • stworzenie systemu notyfikacji dla managerów, klientów i opiekunów projektów
  • dodanie awaryjnego systemu zgłoszeń (pracownik jednym kliknięciem może poinformować o problemach jakie napotkał w wykonaniu zlecenia)
  • zakodowanie zaawansowanych wykresów javascriptowych m.in. z czasem powieszenia konkretnych banerów czy przebytej drogi w km pozwalający porównywać wydajność pracowników
  • przygotowanie funkcjonalności automatycznego generowania raportów z prac przeprowadzonych przez pracowników
  • w ramach rozwoju na bieżąco dodajemy nowe funkcjonalności m.in. automatyczne pobieranie lokalizacji podczas uploadowania zdjęć raportowych do biblioteki mediów WP
Zamów realizację dla siebie

Aplikacja raportująca postępy prac

w liczbach

ponad 12 osób

zaangażowanych w przygotowanie wtyczki

około 4 miesiące

prac na różnych szczeblach wdrożenia

około 200 telefonów

mniej na co dzień od pracowników firmy

ponad 100 pracowników

naszego klienta będzie korzystało z aplikacji

Technologie

które wykorzystaliśmy w projekcie to m.in.:

HTML logo
CSS logo
JavaScript logo
Sass logo
jQuery logo
WordPress logo
WooCommerce logo
Adobe Photoshop logo
PHP logo
MySQL logo
Laravel logo
Node JS logo
React logo

Sprawdź również

Wtyczka do WP dla spółdzielni mieszkaniowej z dedykowanym panelem dla mieszkańców

W związku z cyfryzacją i postępem technologicznym dla jednej z warszawskich spółdzielni mieszkaniowych zbudowaliśmy system online dla mieszkańców, pozwalający m.in. podglądać dane czynszowe czy dokonywać płatności za mieszkanie online.

Zobacz

Wtyczka do WooCommerce umożliwiająca sprzedaż spersonalizowanych voucherów

Dla ośrodka lotniczego oferującego m.in. skoki spadochronowe i loty widokowe wykonaliśmy customowe narzędzie do sprzedaży voucherów online bazując na platformie WooCommerce.

Zobacz

Sklep WooCommerce z możliwością samodzielnego tworzenia produktu - Itilego

Projekt Itilego to nowość na polskim rynku. Używane, niekompletne zestawy klocków zamieniają się w nowe konfiguracje produktów, dzięki kupującemu, który sam je tworzy poprzez wygodny kreator online. Całość zamienia się w wymarzony zestaw w przystępnej cenie.

Zobacz
Zobacz więcej realizacji

Kontakt

Napisz do nas

    *Pola oznaczone gwiazdką są niezbędne do złożenia zapytania.