Opieka nad WordPressem

Nasz zespół specjalistów zadba o Twój serwis.
Możesz spokojnie zająć się blogowaniem czy sprzedażą,
a aspekty techniczne Twojej witryny będą w rękach profesjonalistów.

Zobacz cennik

Nasza opieka techniczna

w liczbach

ponad 200 serwisów

mamy pod opieką

ponad 80 sklepów

monitorujemy 24/7

średnio 250 wtyczek

aktualizujemy codziennie

średnio 15 awarii

naprawiamy każdego dnia

Opieka nad WordPressem - cennik

poznaj nasze pakiety opieki

Medal brązowy ikona

Pakiet brązowy

Wystarczający dla standardowego bloga WP

Od 149 zł*
miesięcznie

W pakiecie:
  • Bieżące, ręczne aktualizacje silnika WordPress i wtyczek
    - co 2 tygodnie
  • Indywidualny skan antywirusowy
    - 1 raz dziennie
  • Codzienna automatyczna kopia bezpieczeństwa
    - bazy danych i plików
  • Monitoring działania usługi 24/7 wraz z powiadomieniami
  • Podstawowe zabezpieczenie serwisu
  • Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne - do 12h
  • Kontrola certyfikatu SSL oraz licencji płatnych wtyczek
  • Powiadomienie o awariach / niedostępności usług
  • Raport z podsumowaniem działań wykonanych na serwisie
    - 1 raz w miesiącu
Zamów pakiet
Medal srebrny ikona

Pakiet srebrny

Dla bloga i serwisu WP

Od 199 zł*
miesięcznie

W pakiecie:
  • Bieżące, ręczne aktualizacje silnika WordPress i wtyczek
    - 1 raz w tygodniu
  • Indywidualny skan antywirusowy
    - 1 raz dziennie
  • Codzienna automatyczna kopia bezpieczeństwa
    - bazy danych i plików
  • Monitoring działania usługi 24/7 wraz z powiadomieniami
  • Podstawowe zabezpieczenie serwisu
  • Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne - do 12h
  • Kontrola certyfikatu SSL oraz licencji płatnych wtyczek
  • Powiadomienie o awariach / niedostępności usług
  • Raport z podsumowaniem działań wykonanych na serwisie
    - 1 raz w miesiącu
  • Prace rozwojowe / modernizacyjne
    - 1h miesięcznie
Zamów pakiet
Najczęściej
wybierany
Medal złoty ikona

Pakiet złoty

Idealny dla serwisu ze sklepem WooCommerce

Od 399 zł*
miesięcznie

W pakiecie:
  • Bieżące, ręczne aktualizacje silnika WordPress i wtyczek
    - 2 razy w tygodniu
  • Indywidualny skan antywirusowy
    - 1 raz dziennie
  • Codzienna automatyczna kopia bezpieczeństwa
    - bazy danych i plików
  • Monitoring działania usługi 24/7 wraz z powiadomieniami
  • Dodatkowe zabezpieczenie serwisu
  • Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne - do 8h
  • Kontrola certyfikatu SSL oraz licencji płatnych wtyczek
  • Powiadomienie o awariach / niedostępności usług
  • Raport z podsumowaniem działań wykonanych na serwisie
    - 1 raz w miesiącu
  • Prace rozwojowe / modernizacyjne
    - 2h miesięcznie
  • Doradztwo w zakresie rozwoju serwisu
Zamów pakiet
Medal platynowy ikona

Pakiet platynowy

Dla niestandardowych serwisów WordPress + WooCommerce

Od 499 zł*
miesięcznie

W pakiecie:
  • Bieżące, ręczne aktualizacje silnika WordPress i wtyczek
    - 2 razy w tygodniu
  • Indywidualny skan antywirusowy
    - 1 raz dziennie
  • Codzienna automatyczna kopia bezpieczeństwa
    - bazy danych i plików
  • Monitoring działania usługi 24/7 wraz z powiadomieniami
  • Dodatkowe zabezpieczenie serwisu
  • Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne - do 6h
  • Kontrola certyfikatu SSL oraz licencji płatnych wtyczek
  • Powiadomienie o awariach / niedostępności usług
  • Raport z podsumowaniem działań wykonanych na serwisie
    - 1 raz w miesiącu
  • Prace rozwojowe / modernizacyjne
    - 3h miesięcznie
  • Doradztwo w zakresie rozwoju serwisu
  • Cykliczne aktualizacje motywu
  • Cykliczne sprawdzanie prędkości serwisu narzędziami typu Google Page Speed Insights i GTmetrix wraz z raportowaniem zmian
  • Cykliczny audyt techniczny SEO wraz z raportem
Zamów pakiet

Powyższe ceny pakietów opieki to ceny netto wyrażone w PLN.

* Finalna opłata za usługę opieki uzależniona jest od stopnia skomplikowania Twojego serwisu
- szczegółową wycenę poznasz przed podpisaniem z nami umowy po wykonaniu przez nas audytu technicznego Twojego serwisu.

Usługa opieka nad WordPressem rozliczana jest abonamentowo i jest płatna z góry. Obowiązuje obustronny 1 miesięczny okres wypowiedzenia.

Najczęściej zadawane pytania

dotyczące usług opieki nad WordPressem

Jak rozpocząć współpracę?

W pierwszej kolejności podpiszemy zgodę na przetwarzanie danych (jeszcze nie jest to umowa współpracy, a dzięki niej będziesz mógł bezpiecznie przekazać nam dostępy do swojego serwisu).
Będziemy potrzebowali od Ciebie dostępów do kokpitu WordPressa, FTP i panelu hostingowego / serwera (zawsze po zakupie usługi dostajesz takie informacje mailowo, a jeśli czegoś nie będziesz mógł znaleźć - pomożemy).
Następnie przeprowadzimy audyt techniczny Twojego serwisu - audyt wykonywany jest ręcznie (nie za pomocą skanerów), a osoba odpowiedzialna za audyt sprawdzi dokładnie wszystkie aspekty techniczne Twojego serwisu.

Po wykonaniu audytu będziemy wiedzieć jaka jest kondycja Twojej witryny i otrzymasz przejrzysty raport wraz z rekomendacjami prac technicznych do wykonania, aby Twój serwis mógł dalej stabilnie i bezpiecznie funkcjonować.
Jeśli serwis był zaniedbywany i będą potrzebne większe aktualizacje - możemy go przenieść na nasz serwer roboczy i najpierw tam wykonać symulacje prac naprawczych.
Jeśli dotychczas aktualizowałeś serwis na bieżąco i jego kondycja jest dobra, możemy zaczynać.

W odwrotnej sytuacji, po przygotowaniu serwisu do opieki, podpisujemy stosowną umowę współpracy i od teraz Twój serwis jest pod naszymi skrzydłami.

Który pakiet opieki najlepiej wybrać?

Zakres prac wykonywanych w ramach danego pakietu przestawiliśmy powyżej.
Jeśli niewiele Ci to mówi - skontaktuj się z nami, a po zapoznaniu się z Twoim serwisem podpowiemy i wybierzemy dla Ciebie najbardziej optymalne rozwiązanie.
Pamiętaj również, że jest możliwość dostosowania pakietu pod potrzeby danego serwisu, a także zmiana pakietu na wyższy lub niższy podczas trwania współpracy.
Jeśli np. braknie Ci godzin z pakietu na rozwój - zawsze możesz je u nas dokupić po standardowej stawce godzinowej.
Oferujemy szeroki zakres usług, które możesz zobaczyć na podstronie usługi.

Jaki jest czas reakcji na zgłoszenie?

W przypadku awarii staramy się działać natychmiast.
Maksymalny czas na naszą reakcję jest określony w tabeli ofertowej powyżej i jest uzaleźniony od pakietu.
W przypadku standardowych zapytań np. o zmiany na serwisie, aktualizacje czy rozwój - czas odpowiedzi wynosi zwykle około 1 dnia roboczego.
Standardowo pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, ale w sytuacjach awaryjnych możesz na nas liczyć 24/7.

Jak zgłosić awarię serwisu?

Mailowo lub telefonicznie:
-mailowo: kontakt@wp-evo.pl
-telefonicznie: +48 726 585 441

Na jaki okres jest umowa i jak ją wypowiedzieć?

Wstępnie umowa podpisywana jest na okres 12 miesięcy, a potem na czas nieokreślony.
Obowiązuje obustronny jednomiesięczny okres wypowiedzenia tak więc możesz zrezygnować z usług w każdej chwili.
W celu wypowiedzenia umowy należy skontaktować się z nami mailowo.

Czy jest możliwość negocjacji cen pakietów?

Napisz do nas w tej sprawie, a na pewno się dogadamy.
Mamy wielu klientów, którzy przekazali nam pod opiekę po kilka swoich witryn i otrzymali specjalne oferty tak więc u nas rabat to nie tylko stolica Maroka 🙂

Czy aktualizacje wykonywane są automatycznie?

Nie i to nas najbardziej wyróżnia na tle konkurencji.
Nie wykonujemy aktualizacji maszynowo, hurtowo czy za pomocą wtyczek zewnętrznych. Każdą aktualizację wykonuje specjalista (z wiedzą programistyczną) z poziomu kokpitu Twojego WordPressa dzięki czemu ryzyko awarii serwisu jest zminimalizowane.

Czy backupy są przechowywane tylko na moim serwerze?

Backupy konfigurujemy tak, aby w przypadku utraty danych z serwera zawsze mieć wyjście awaryjne.
Kopie zapasowe Twojego serwisu są również każdorazowo przesyłane np. do Google Drive, gdzie są w 100% bezpieczne.

Czy zajmujecie się aktualizacjami motywów?

Tak, w wyższych pakietach (zestawienie powyżej) oferujemy bieżące aktualizacje motywów (w tym płatnych oraz dedykowanych).
W przypadku bardziej złożonych serwisów czy sklepów posiadamy nasze wersje deweloperskie (kopie serwisów produkcyjnych 1:1) i najpierw tam wykonujemy większe prace aktualizacyjne.
Dopiero po weryfikacji i akceptacji przez klienta zmiany są przenoszone na wersję produkcyjną.

Czy zajmujecie się podnoszeniem wersji interpretera PHP na serwerze?

Tak, podobnie jak w przypadku aktualizacji motywów poprawność działania czy dostosowanie serwisu do innej wersji interpretera PHP wykonujemy i testujemy najpierw na wersji deweloperskiej serwisu.

Czy monitorujecie rozwój / kompatybilność wtyczek, które są na moim na serwisie?

Tak, oprócz aktualizacji sprawdzamy również czy wtyczki, które działają na Twoim serwisie są rozwijane przez ich twórców.
W przypadku braku aktualizacji kodu, wykrycia podatności czy usunięcia z repozytorium - poinformujemy Cię o tym i zaproponujemy narzędzia zastępcze.

Co z aktualizacjami wtyczek płatnych ?

Dbamy o ciągłość subskrypcji Twoich wtyczek - jeśli wystąpi problem z ich aktualizacjami poinformujemy Cię o tym.

Czy w ramach opieki doradzacie w kwestiach rozwoju serwisu, potrzebach zmian czy SEO?

Jak najbardziej możesz liczyć na nasze wsparcie w tych kwestiach.
Do comiesięcznego raportu zawsze staramy się dodać coś od siebie 🙂

Zobacz także

inne nasze usługi

Zobacz pełną ofertę

Kontakt

Napisz do nas

    *Pola oznaczone gwiazdką są niezbędne do złożenia zapytania.