Nasz zespół specjalistów zadba o Twój serwis.
Możesz spokojnie zająć się blogowaniem czy sprzedażą,
a aspekty techniczne Twojej witryny będą w rękach profesjonalistów.
w liczbach
mamy pod opieką
monitorujemy 24/7
aktualizujemy codziennie
naprawiamy każdego dnia
poznaj nasze pakiety opieki
Od 149 zł*
miesięcznie
Od 199 zł*
miesięcznie
Od 399 zł*
miesięcznie
Od 499 zł*
miesięcznie
Powyższe ceny pakietów opieki to ceny netto wyrażone w PLN.
* Finalna opłata za usługę opieki uzależniona jest od stopnia skomplikowania Twojego serwisu
- szczegółową wycenę poznasz przed podpisaniem z nami umowy po wykonaniu przez nas audytu technicznego Twojego serwisu.
Usługa opieka nad WordPressem rozliczana jest abonamentowo i jest płatna z góry. Obowiązuje obustronny 1 miesięczny okres wypowiedzenia.
dotyczące usług opieki nad WordPressem
W pierwszej kolejności podpiszemy zgodę na przetwarzanie danych (jeszcze nie jest to umowa współpracy, a dzięki niej będziesz mógł bezpiecznie przekazać nam dostępy do swojego serwisu).
Będziemy potrzebowali od Ciebie dostępów do kokpitu WordPressa, FTP i panelu hostingowego / serwera (zawsze po zakupie usługi dostajesz takie informacje mailowo, a jeśli czegoś nie będziesz mógł znaleźć - pomożemy).
Następnie przeprowadzimy audyt techniczny Twojego serwisu - audyt wykonywany jest ręcznie (nie za pomocą skanerów), a osoba odpowiedzialna za audyt sprawdzi dokładnie wszystkie aspekty techniczne Twojego serwisu.
Po wykonaniu audytu będziemy wiedzieć jaka jest kondycja Twojej witryny i otrzymasz przejrzysty raport wraz z rekomendacjami prac technicznych do wykonania, aby Twój serwis mógł dalej stabilnie i bezpiecznie funkcjonować.
Jeśli serwis był zaniedbywany i będą potrzebne większe aktualizacje - możemy go przenieść na nasz serwer roboczy i najpierw tam wykonać symulacje prac naprawczych.
Jeśli dotychczas aktualizowałeś serwis na bieżąco i jego kondycja jest dobra, możemy zaczynać.
W odwrotnej sytuacji, po przygotowaniu serwisu do opieki, podpisujemy stosowną umowę współpracy i od teraz Twój serwis jest pod naszymi skrzydłami.
Zakres prac wykonywanych w ramach danego pakietu przestawiliśmy powyżej.
Jeśli niewiele Ci to mówi - skontaktuj się z nami, a po zapoznaniu się z Twoim serwisem podpowiemy i wybierzemy dla Ciebie najbardziej optymalne rozwiązanie.
Pamiętaj również, że jest możliwość dostosowania pakietu pod potrzeby danego serwisu, a także zmiana pakietu na wyższy lub niższy podczas trwania współpracy.
Jeśli np. braknie Ci godzin z pakietu na rozwój - zawsze możesz je u nas dokupić po standardowej stawce godzinowej.
Oferujemy szeroki zakres usług, które możesz zobaczyć na podstronie usługi.
W przypadku awarii staramy się działać natychmiast.
Maksymalny czas na naszą reakcję jest określony w tabeli ofertowej powyżej i jest uzaleźniony od pakietu.
W przypadku standardowych zapytań np. o zmiany na serwisie, aktualizacje czy rozwój - czas odpowiedzi wynosi zwykle około 1 dnia roboczego.
Standardowo pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, ale w sytuacjach awaryjnych możesz na nas liczyć 24/7.
Mailowo lub telefonicznie:
-mailowo: kontakt@wp-evo.pl
-telefonicznie: +48 726 585 441
Wstępnie umowa podpisywana jest na okres 12 miesięcy, a potem na czas nieokreślony.
Obowiązuje obustronny jednomiesięczny okres wypowiedzenia tak więc możesz zrezygnować z usług w każdej chwili.
W celu wypowiedzenia umowy należy skontaktować się z nami mailowo.
Napisz do nas w tej sprawie, a na pewno się dogadamy.
Mamy wielu klientów, którzy przekazali nam pod opiekę po kilka swoich witryn i otrzymali specjalne oferty tak więc u nas rabat to nie tylko stolica Maroka 🙂
Nie i to nas najbardziej wyróżnia na tle konkurencji.
Nie wykonujemy aktualizacji maszynowo, hurtowo czy za pomocą wtyczek zewnętrznych.
Każdą aktualizację wykonuje specjalista (z wiedzą programistyczną) z poziomu kokpitu Twojego WordPressa dzięki czemu ryzyko awarii serwisu jest zminimalizowane.
Backupy konfigurujemy tak, aby w przypadku utraty danych z serwera zawsze mieć wyjście awaryjne.
Kopie zapasowe Twojego serwisu są również każdorazowo przesyłane np. do Google Drive, gdzie są w 100% bezpieczne.
Tak, w wyższych pakietach (zestawienie powyżej) oferujemy bieżące aktualizacje motywów (w tym płatnych oraz dedykowanych).
W przypadku bardziej złożonych serwisów czy sklepów posiadamy nasze wersje deweloperskie (kopie serwisów produkcyjnych 1:1) i najpierw tam wykonujemy większe prace aktualizacyjne.
Dopiero po weryfikacji i akceptacji przez klienta zmiany są przenoszone na wersję produkcyjną.
Tak, podobnie jak w przypadku aktualizacji motywów poprawność działania czy dostosowanie serwisu do innej wersji interpretera PHP wykonujemy i testujemy najpierw na wersji deweloperskiej serwisu.
Tak, oprócz aktualizacji sprawdzamy również czy wtyczki, które działają na Twoim serwisie są rozwijane przez ich twórców.
W przypadku braku aktualizacji kodu, wykrycia podatności czy usunięcia z repozytorium - poinformujemy Cię o tym i zaproponujemy narzędzia zastępcze.
Dbamy o ciągłość subskrypcji Twoich wtyczek - jeśli wystąpi problem z ich aktualizacjami poinformujemy Cię o tym.
Jak najbardziej możesz liczyć na nasze wsparcie w tych kwestiach.
Do comiesięcznego raportu zawsze staramy się dodać coś od siebie 🙂
Napisz do nas